کلبه شادی
کلبه شادی

  این وبلاگ دیروز به اشتباه حذف شده بود اما لوکس بلاگ توانست این وبلاگ را با تمامی مطالبش بازگرداند پس لازم نیست کسانیکه قبلا عضو وب بودند دوباره عضو شوند.

توجه:

  1-کسانیکه عضو وبلاگ نشده اند برای عضویت کلیک کنند.(عضویت اختیاری است اما برای دانلود اهنگ ها عضویت اجباری است)

  2- کسانیکه عضو وبلاگ هستند هنگام ورود به پروفایل خود می توانند برای این وبلاگ مطلب ارسال کنند و در صورت تایید مطلب توسط مدیر وبلاگ آن مطلب با نام شما بهنمایش گذاشته می شود.

  3- نظر فراموش نشود.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت7:38---11 آذر 1390
وب قشنگی داری

به من هم یه سری بزن
پاسخ:مرسی


اشکان
ساعت18:46---12 آذر 1389
دوست عزیز شما رو لینک کردم. فقط اگر آدرسی که من رو لینک کردید تصحیح کنید ممنون میشم.

hosein888
ساعت22:17---30 آبان 1389
سلام وب باحالی داری پیش من هم بیا از شما خواهش می کنم بیا تو وبم و روی بنر دوم کلیک کن و من منتظر تبادل لینگ با شما هم هستم ممنون.حسین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 30 آبان 1398برچسب:, توسط کلبه شادی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.